Wednesday, June 8, 2011

well hello..ahaha...mlm da ari..xjuak ku tido..nang penyakit da  kali...huhu..kali tok xbnyk ku nak poret...memandangkan aku pun xtauk pa menda nak di kaka ku lam tok...ku gatal juak nga org da blog gago juak nak beblog..p xsalah kan....ngeeeeeeeeee.....oi2..ku da delete da ku pun post2 lmk nak cam xda pekdah jak..(huhuhu) btw...apa la pekdah nya nak nyimpan benda2 nak cam xguna jak ku sa...hurmmm....ok la ya jak idea ku..xda menda nak kaka d sebabkan aku pun xda kuar jln2 kurg tauk keliling...idup ku arum bulak time2 cuti tok nang ngadap lappy jak 24 hours...huuuuuu...mun ku bebisnes dr lappy kali dah kaya dah ku...ni ndak 1 months..ya jak la xtvt aku tek..huhuhu....nak g jln2 mls..nang pemalas la aku tok...hu..biarla...aku juak kan??? xpa..btw, aku suka bc blog org..hope org2 nak aku follow ya rajin update la so xla ku boring ilak dok umah cuti tok..ngehngehngeh..:P