Saturday, July 23, 2011

sabtu 23/07/2011 ada 2 peristiwa dlm hidup aku
1-kak jah birthday yg ke-26
`2-nenek belah arwah mak meninggal


berita kematian arwah nenek kak ni sampaikan ngan aku melalui panggilan cellphone..kira2 jam 1 gia la...blurrr...aku xpat ckp apa2 sa cam bodo jak dpt panggilan dak ya..aku ketok bilit kak jah n past tepon ya ngan nya..balit g bilit ku trus dok menong...xtauk pa nak dipolah..nang BLURRRR...siyes blur..tekan2 calling number p xtauk mok call sapa...habis 5 minit masa diabiskan ngan blur ku ya..then trus called bang jai, p xangkat, kak diana..tetap xangkat...but i keep on trying...alhamdulillah..kak diana angkat called..but so sad n sangat2 piluk ati...aku xpat nga sora nya nangis...so aku soh nya sabar jak...then aku trus letak gagang..called saudara mara terdekat n member rapat aku waniey..hope nya pat sebarkan khabar kematian arwah nek

kehadiran ramadhan taun tok semakin suram...taun lepas mekorg sekeluarga kehilangan arwah mak pada tanggal 01/08/2010..tahun 2004 plak kehilangan arwah pak pada 31/08...
dah..aku sik tauk nak ckp pa gik...al-fatihah untuk arwah nenek,arwah mak n arwah pak..hanya doa yang xputus dari aku n ahli keluarga yg lain untuk kalian bertiga.semoga tenang di sana..aku pasti..mekorg suma akan menyusul wak lak...lambat atau cepat itu kerja Allah.. ; (

No comments: