Thursday, June 30, 2011

hurmmm...for maybe dlm beberapa weeks ago...aku sa cam aku da lain skit..maybe dr segi emosi or what...so sorry to my kak T****..sometimes i can't express into words how much i feel... how much i think..maybe blogging is the best way i express my feel into words, ku sik kesah la kak baca or what...maybe nya sik kan baca..sbb nya xda blog..sound cam aku buat benda sia2 but..i have to do.. hopefully this pic can describes pa yg ku sa dlm beberapa minggu nak lepas..so sad liao!!

yes...see..cam dying jak nak?? hurmmm....aku pun kadang2 sik paham pa ndak dlm palak otak ku...sometimes..

ok..maybe bg kawan2 nak kenal rapat ngan aku maybe akan rasa aku jenis nak kuat semangat n so on..but the true is..i'm not that stronger that you guys see.... aku try seboleh mungkin untuk nmpk lebih tabah dalam segala segi kalau da probs..biasalah...AYU KURIO = TERamat2 lah ssh untuk org korek rahsia aku...NO..sama sekali sik untuk aku bukak hal2 peribadi aku...sikit maybe..but lau bnyk NO!! aku akan cuba cover walau sedih cam ni ati ku tem ya..YES!! aku mmg sik suka senyum SO WHAT?? walaupun senyum itu sedekah n aku rasa lebih bait aku senyum ikhlas dr sengaja dibuat2

ok..sebab aku da bnyk masa ritok...OFFDAY!! aku carik la punca kenak aku jd cam tok beberapa minggu nak lepas...

1. aku terlalu boring dok umah xda pa nak dipolah (tp kinek boring ya da kurg skit..tp still BORING

2. aku sgt2 mudah bekecik ati dlm pertuturan org2 sekeliling..hurmmm...maybe sebab boring ilak kowt...sampey kan aku da masa nak emo2 ewh kamon la ayu wake up la!! xsemua benda nak org sekeliling ckp n polah ya point to you! POSITIF la skit...haiz...

3. aku terlampau kuat fikir sal my future life..hurmmm...sound mmg cam bait..tp...ha...ada tapi2 agik...aku xtauk pa akan jd ngan aku 1,2,3,4,5,.. taun akan dtg...hurmmm..mok ckp bnyk mmg xbgn la ku sok g keja...hahaha...ngerepak jak sue lak..:)

4. YES!! i really do MISS my sweetheart..MY LATE MUM n DAD!! adoooiii...seems like tears gonna drops again! i cant's proceeds... :(